Naše štěňátka německých špiců

13.08.2011 13:23

Těhotenské období naší fenečky Sárinky (V ´Sirael z Lejancu)  probíhalo bez problémů. Od 8.8. jsem začala měřit teplotu. A hned mě překvapila 37,8. Tak porod bude do 3-4 dnů. Ve středu večer už klesla na 36,3. Do 24 hodin rodíme. Chudák malá naše fenečka celý čtvrtek byla neklidná, ale vyvrcholilo vše kolem 10 v noci. Do 12 hodiny to ještě byla brnkačka, ale potom. Celou hodinu rodila a tlačila až v 1,07 přišla na svět naše vymodlená fenečka hnědá strakoška. Váha 148 g, krásná hlavička a dva flíčky - hnědé na zádíčkách. Hned se drala mamince na bříško pro mlíčko. No a potom to šlo ráz dva. Druhý byl černý strakoš kluk. Narodil se v 1,30 a váha 155 g. Třetí štěńátko se narodilo v 1,50 váha 141g a také černý strakoš kluk. Všechna štěňátka byla zdravá a měla velikou vůli k životu. A ani jsem nemusela mamince skoro pomáhat. I beze mne by byla štěňátka v pořádku na světě. Sárinka je vynikající mamina. Štěňátka rostou jako z vody - z mléka. Dneska jim už upadaly pupíčky a krásně přibírají. Přejme jim ty nejlepší páníčky. Hnědá fenečka zůstává doma, i když se budeme s ostatními velmi neradi loučit. Takže na závěr. Náš první vrh je bez zdravotních komplikací vše šlo hladce a štěňátka mají krásné rozložení skvrn. No tomu se teda říká prvochovatelské štěstí. Snad nám bude přát i nadále. Fotečky najdete ve štěňátcích a pokud chcete našeho pejska, jsou dva k zadání. Odběr bude v měsíci říjnu. ceny se nelekejte určitě se dohodnem. A titulů také ne. Nikdo nebude nikoho nutit na výstavy, i když jsou rpo to jako stvoření. Jen Vás budu prosit o uchovnění. Vzhledem k jejich vyjimečnému rodokmenu, byla by to moc velká škoda. Co vyžaduji - domácí prostředí a milé, trpělivé a mazlivé páníčky, kteří budou také zodpovědní. A co nabízíme - vzhledem k vyšetření - zdravé pejsky, pochopitelně očkované, odčervené, načipované a s Pet pasem (takže mohou i cestovat). také bydou velice dobře socializovaní a pokusíme se je naučit na podložku. Budou zvyklí na kočky a děti. Pokud se chcete přijet podívat stačí poslat email a dohodnout se na termínu. Budeme jen rádi. Jen se prosím nelekněte mně a mojich pejsků. Já jsem ukecaná, moji pejskové trošku také a děti také.